tisdag, november 15

Ostörd sömn är guld värt


Jag sov så otroligt gott inatt, vaknade till fågelkvittret från den underbara wake up light som står hos Mr. Den är helt underbar att vakna till! Verkar dock som att man efter att ha haft den ett tag är av annan åsik, Mr. hatar fåglarna när de drar igång på morgonen. Jag får ett morgongrinigt "döda..." i örat om jag inte stänger av i tid. De är ju så mysiga att ligga och lyssna på att jag låter det kvittra ett tag ^^

Det laborerades i skolan idag, eller ja, förberadande var det väl mest. Vi har förberett små söta bekterieodlingar som ska få ligga i värmeskåp och mysa ett tag. Jag har ska bland annat kika på bakterierna på en femkrona, mitt klockarmband och ett hårstrå. På torsdag får vi se hur det gått, både längtar och inte, riskerar ju att vara riktigt äckligt. Fast ändå häftigt.

Sol ute, jag vill så hemskt gärna ta en löptur, det spritter i benen! Men jag behärskar mig och tar eventuellt en promenad istället, för att låta mina trasiga knän vila lite.


/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar