fredag, november 25

Flyr stan

Tentan gick nog vägen! Kändes lite pluttigt med 4 frågor, men det är ju bara 3.5 hp för kursen, så itne konstigt. Men det kändes superbra! Jag ver klar inom en timme, märkligt, men jag ver viss inte ensam.
Efter en timme (man får itne lämna salen under första 60 min), som på given signa, reste sig minst halva klassen för att lämna in tentan och gå hem.

Om några timmar beger jag mig till Västerås tillsammans med Mr. och jag packar för fullt. Hittade Kiya sittandes på väskan och såg väääldigt bestämd ut, som om något försökte ta sig ut ur väskan. Jojomen, i springan kunde jag se en liten Tigris-nos, hon vill också följa med.

 Tigris-nos

"Vill också åka tåg!"

Det ska bli skönt med en helg bort från stan och koppla bort skolan. träffa massa nya människor ska jag visst göra också, spännandespännande.

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar