onsdag, november 16

Beautiful day

Vaknade sådär härligt utvilad i morse. Utanför fönstret var himlen påväg att ljusna och det kändes att det skulle bli en bra dag! Frosten glittrade i gräset och jag njöt av morgonen innan bussen kom.

Efter förmiddagen i skolan bar det av hemmåt för lunch innan jag tog mig ut på Safjället för att testa de stackars knäna. Konstaterade efter hava varvet att det nog får vänta ett tag till med löpning. Särskilt på så kuperat underlag, jag känner fortfarande av knäna.

Det är ju en smula frustrerande dagar som denna när solen skiner och det är nästan vindstilla ute. Men jag njöt av promenaden, skogsdoften och allt det novembervackra.

Slänger upp lite bilder från den fantastiska senhöstdagen.



Morgonsol, makes me happy!

 Vackert frostiga löv i morgonsolen

Den här filuren lipade åt mig från en parkbänk på grönsakstorget

Sagolikt spindelnät på Safjället


Nu är det dags att vara lit eduktig också, kanske läsa lite om mokroorganismer, eller uppdatera sitt CV eller något annat spännande. Kaffe är dock överst på listan, tror det har bubblat färdigt i köket medan jag satt och skrev. :)

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar