lördag, december 31

Årets sista

En strålande vintermorgon mötte mig i morse och min stavpromenad var helt magist och frostig. Utmärkt sista morgon på 2011.

Det är så mycket som händer under ett år, personligen har jag hunnit med mycket. Jag har nått mål som jag för några år sen inte trodde var möjliga. Jag har klarat tentor, sprungit Göteborgsvarvet, flyttat till egen, fin lägenhet, livet har varit fint i år. Jag ser med spänning fram emot ett nytt år, det är som ett nytt kapitel, ett oskrivet blad och jag planerar fylla det med äventyr, kärlek och framgångar.

Nu sitter jag med nymålade naglar inför kvällens fest och spretar med fingrarna som en riktig dam för att inte nagellacket ska förstöras. I väntan på Mr. tar jag lite vin, andas och minns allt underbart som kom med 2011. Laddar för ett kanonavslut hemma hos Gabby och Smörgåsen i sällskap av vänner, med skratt, god mat och med Mr. som nyårsdejt. Det kommer bli epic! =)

Njut av kvällen gott folk och håll nyårslöftena ;)

Gott Nytt År!
/Cecilia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar