måndag, december 12

Dagen som växte

Den växte sig riktigt bra till slut, trots en seg start med knäont.

Jag träffade mamma i stan för fika på kvällen, underbart att sitta på ett café och koppla av en stund. Sedan traskade vi till Åhléns där jag köpte finaste röda plånboken för att ersätta den gamla (som nu är så trasig att mynten trillar ut genom hålen.) När jag kom hem och kände mig lite smågnällig på regnet så låg det två underbara saker i brevlådan.

1: Ett nytt nummer av Runner´s
2: Avi där det stod att jag hade ett paket från Holistic att hämta ut.

Jag småskuttade till Hemköp för att hämta ut mitt paket och det var inte litet direkt! Småsprang nästan hem för jag var så nyfiken på vad som var i det. Som julafton i förtid, helt fantastiskt! =)

Jag kommer inte behöva köpa kokosolja på ett tag iaf ^^
 Paket OCH tidning!

Jag lär inte behöva köpa varken kokosolja eller spännande alger på ett tag i alla fall

Och även Tigris fick något att leka med ^^

Detta fick jag för att ha bidragit till Bums lilla folder om raw food- godsaker. Tack i massor, jag kommer ha riktigt kul i köket framöver! Studsar av nyfikenhet på allt nytt att testa!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar