måndag, december 5

Bästa Lördagen

Lördagen var genombra, (bortsett från förmiddagens regnstorm) Jag och Fummelfot lyxade med nybakt bröd till frukost innan vi begav oss till Fitnessfestivalen.
Wow. Som ett zoo, fast med vältränade människor istället för djur :P
Vi var som två små barn på julafton, gick omkring alldeles storögda och jag önskade såå att jag hade haft lite mer pengar för där fanns underbara träningskläder som ville följa med mig hem. Men jag var duktig och spenderade inte en enda krona! Fast trots det fick jag med mig lite grejor hem, bland annat bjöd fina Bums oss på varsin mellanmålspåse från Holistic. Den var fylld av mumsigheter som mullbär och kakaonibs. Yumyum!

Sedan var det en smuula jäktigt att hinna med allt som skulle bakas, städas, handlas och värdinnan skulle duschas och piffas innan gästerna för glöggkvällen dök upp. Det hade inte gått utan Mr. som var en pärla och hjälpte till


Kvällen blev underbar, godaker, glögg, vänner, julmys. Bella kom med en jättefin blomma som hon pysslat ihop, jag tror den är kattgodkänd, för den har fått vara ifred och sluppit bli slaktad av leksugna missar.



/C

2 kommentarer:

  1. Tack för en jätte, jättefin kväll! Och så lite så för blommar, kul att katterna låter bli den ;-)

    SvaraRadera
  2. Lördagen var en epic morgon, dag och kväll! Jag har den som ett mentalt lyckopiller. :)

    Du var finaste piffade värdinnan. Tack för underbart glöggmys bebe. <3

    SvaraRadera