torsdag, december 8

Irritationsmoment

Efter att ha insett att hemtentan kommer innebära mycket mer än bara sitta hemma och läsa och skriva (jävla varubedömningsskit!) så beslutade jag mig för att den blir ett helggöra och sitter istället och pluggar till omtentan i organisk kemi.
Pest eller kolera...

Trött i huvet och sol ute, låter som läge för en lunchpromenad tycker jag, bara jag inte halkar ihjäl mig på vägen, ser farligt ut när folk försöker hålla balansen på väg över gården. Farligt för dem, men ganska underhållande för mig ^^

Vill springa, men det är halt ute och inomhus får jag andnöd av värme och syrebrist. Och det förbannade knät får mig att emellanåt vilja hugga av det. Fast det är nog en dålig idé. Men det hade ju varit kul om mitt nötande av rehabövningar faktiskt gav något, jag vill springa igen! Frustrationen kokar varje gång det smärtar till när jag försöker springa lite längre sträckor och jag vill slå något riktigt hårt, eller springa bort all irritation, men nej, det går ju inte!
Bara att traggla vidare och hoppas det ger med sig till våren iaf. Jag vill verkligen springa göteborgsvarvet igen!



/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar