torsdag, juni 30

upp och ner, hit och dit

Det blev en härlig milrunda igår trots allt, jag fixade inte att sitta still längre och gav mig ut. Lite varmt i början, men det svalnade efter hand och blev till slut riktigt behagligt :)

Säljarutbildning idag.
gick bra tror jag, mycket info, men jag tror att en del fastnade i alla fall :P Jag börjar sälja imorgon och är nervös som attan. Vet itne hur det ska gå, jag hoppas jag klarar det, att jag kan hålla mig positiv trots motgångar för annars är jag körd.
Värdelös kväll (bortsett från en kort chatt med Mr. ). Kom hem, störtlipade, kände mig ensammare än någonsin och att jag troligtvis skrämde katterna så de gick iväg gjorde ju inte saken bättre direkt. Jag förstår inte! Jag vill inte vara sånhär! Det tar på krafterna att vara jätteglad ibland för att senare krascha totalt. Hoppas det blir bättre efter sommaren iaf. Då blir det åtminstone en sak mindre att nojja över.

Nu ska jag sova och få ordning på humöret, positiva tankar och förhoppningsvis positiva drömmar så ska jag nog få sålt något imorgon med rätt inställning :)

-Gonatt!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar