tisdag, juni 7

Blixtar och dunder

Pizzamiddagen hos Fummelfot var svårslagen. Så sjukt gott, trevligt och mysigt.
Let's do it again some day!

Fick med mig en "sovmask" att låna, så jag inte ska behöva vakna kl. 5 varje morgon av att solen går upp. Den var riktigt nice att ha faktiskt. Men efter någon timme eller två vaknade jag av märkligt mullrande och katterna var väldigt oroliga. Tog av mig masken och blev genast bländad av en jätteblixt! Världens åskoväder, massa blixtar, tokhäftigt! Jag virade in mig i täcket, drog fram en fåtölj till fönstret och satte mig med katt i knät och njöt av skådespelet på himlen. Det luktade sommarstorm utifrån.
Mysigt värre :)

Sista dagen med plugg nu, imorgon är det tenta.
Nu jäklar ska jag var effektiv!

/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar