tisdag, juni 21

Snart... Inte långt kvar nu!

Jag vill ha Fredag Torsdag idag!

Dagarna gå olidligt långsamt trots att jag försöker hålla dem fulla med aktiviteter för att fördriva tiden och ha trevligt på samma gång. Ska snart in till stan för att träffa Mamma, hoppas på en trevlig eftermiddag/tidig kväll och att hon inte har bråttom hem, så jag kan få så mycket tid som möjligt att göra något på innan jag måste hem till tomma, ensamma lägenheten igen. Fast jag har ju mina tok-kattor som underhåller mig iaf, hur skulle jag annars klara mig? Sötnosar! (Så låter det nu ja, andra ord är det när jag blir väckt 4 på morgonen.. )

Imorgon är den sista, långa dagen innan jag åker. Mycket att göra även då. Det blir Frölunda Torg med Ojla, jag ska en sista sväng hem till Mr. för att kolla brevlådan och bäst av allt: Flädersaften är klar imorgon! :D Ska ha provsmakning och jämföra med förra årets saft, har kvar lite i frysen ^^


Förra årets saftkok :)




Inatt är det sommarsolståndet, årets ljusaste och kortaste natt, hade varit fint om det kunde klarna upp lite, så kunde jag göra som Sara och ta en midnattsjogg. Men jag ska inte hoppas på för mycket.


/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar