onsdag, juni 15

Hämtpizza släng dig i väggen!

Gårdagen var en total berg-och-dalbana.

Började på topp, sovit gott hela långa natten utan ett pip från katterna (så nu lär väl inte det hända igen på några år..) Sen fick jag attack-längtan efter Mr. vilket ledde till att jag helt sonika gick och lade mig en stund, fick ändå inget vettigt gjort så kunde lite gärna sova bort känslorna en stund.

Framåt kvällen däremot ordnade dagen upp sig igen när Fummelfot kom över. Vi skulle egentligen ha varit upp till 6 pers, men de övriga gästerna hade slitit hela dagen och tog en hemmakväll istället. Nåväl, en gäst är bättre än inga och sämre gäster än Fummelfot kan man ha ^^ Vi avnjöt kladdkakefika och babbel på balkongen, invigde min baksten med pizzabakning (hur kan det bli så himla gott? Hur kan det bli så mycket godare än hämtpizza?!) och spenderade kvällen framför tv:n med mera babbel, CSI NY och säsongsstart av So you think you can dance.
Underbara flicka, hon får mig att må bra ♥



A piece of heaven on my plate!





Fick samtal idag och det är jobbintervju på fredag, kanske blir jag kollega med Lillebror i sommar? Hade varit kul ^^ Nu är ju telefonförsäljare inget drömjobb direkt, men hey, jag har inte råd att vara kräsen!


/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar