måndag, juni 6

Getting by with a little help from my friends

Igår åkte Mr. till västerås och vi kommer inte ses på några veckor, det känns jättetomt och jag kommer sakna honom massor! Satte mig och lipade en stund efter att han åkt innan jag tog tag i mig själv och åkte till Delsjön med Annqa och lite folk för att grilla. Helt klart bättre än att sitta hemma och känna mig ensam och övergiven,  . Vi åt gott, promenerade, solade och badade. Japp, årets första dopp är avklarat och jeez vad det var nice! :D
När jag kom hem var jag helt slut.
Jobba tidigt, ha en emotionell krasch och sedan ut i sol och värme, testa det och ni ska se att ni somnar på fem röda på kvällen! Däckade först i soffan innan jag förflyttade mig till sängen, avsevärt bekvämare och mysigare.



Nybadad och nöjd sommarcilla fångad på bild av Annqa ^^



Har suttit och pluggat med mamma idag, hon är en pärla och vi har varit galet effektiva :)
Känner att jag verkligen förtjänar att gå till Fummelfot och mumsa hembakt pizza ikväll, toklängtar faktiskt ^^


Snälla ge mig en fläkt, eller lite åska och regn, jag går under i denna värme!!
(och någon kan väl få glassbilen att hålla tyst också?)

/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar