måndag, april 23

sommarfeeling

Idag var jag med Fummelfot på fysiken och hon hade lagt upp ett helt underbart pass! Jag var stark, snygg, awesome och blev trött, glad och jättenöjd. Det händer saker på riktigt nu, muskler kikar fram, jag blir starkare och slår nya rekord om och om igen :D

Efteråt trallade jag ut i solskenet och plockade en underbart sommardoftande blomma på väg till Mr. för lite lunch. En del tycker jag är märklig, men jag älskar maskrosor, de är strålande gula, doftar gott och tar sig igenom allt.


Väl hemma avnjöt jag en kopp kaffe i solen på balkongen, sökte några jobb och har pysslat om mina små fossingar med lite hemma-spa, Because I'm worth it ^^ Imorgon kommer söta Annqa hit för övernattning, jag ser verkligen fram emot att träffa henne igen, senast var på påsk och då var det massa andra där med, men imorgon är hon bara min! :P

Ledsen för den sporadiska uppdateringen här, men min vardag har mycket träningsfokus och sånt passar bättre på andra bloggen. Därför är jag lite mer frekvent där för tillfället (och nej Bella, jag har inte glömt utmaningen, den kommer snart ^^ )

På återskrivande!
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar