torsdag, april 12

Kaffebloggande

Gick upp tidigt idag för att få lite saker gjorda och lät Mr. ligga kvar och sova, han såg ut att behöva det. Jag gillar effektiva mornar, de borde vara lite fler bara :P Nu är jag klar med det jag skulle, myser med mitt kanelkaffe och tänkte blogga lite innan jag smyger in och väcker Mr., det börjar knorra lite i min mage, den vill ha frukost.

Igår hade jag min andra vända runt Mossen i mina fina racerskor och löpningen gick lite bättre, inte för att det gick dåligt i måndags, men det gick bättre igår, mer flow liksom. Det känns hoppfullt, jag har inte ont, jag är visserligen liite trött i en del benmuskler, men de vänjer sig om någon vecka hoppas jag ^^
Jag är på väg!

Idag är det kvällsföreläsning 17-20... är sådär sugen, men har en himmelsk matlåda med hemgjorda pommesfrites, lövbiffsrullad och mumsig sås. Det ska nog kunna lysa upp min kväll lite :) Det och några nötter för att orka med kvällen.

/Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar