måndag, april 2

Ledsen för frånvaron

Det händer massor just nu, förändringar, målsättningar och livet i allmänhet.

Men något som hände väldigt nyligen, närmare bestämt igår, var att min älskade Mr. fyllde 24.  Dagen innan var han i Danmark och såg Top Gear Live, vilket ledde till att han inte kom hem förrän vid 2-tiden på natten. Jag hade glömt hur dåligt jag sover när jag vet att någon ska komma hem mitt i natten. Det blir någon slags undermedvetet väntande och jag sover oroligt.

Men på morgonen var jag trots det utvilad, pigg, ochh kände mig nöjd med allt förberedande inför hans stora dag. Så jag gick upp, gjorde frukost och sedan gick jag in med en cupcaketårta, presenter, ljus och sjöng med min fantastiska morgonstämma för födelsedagsbarnet.
Jag tror det uppskattades :P

På kvällen hade jag bokat bord på  restaurang Jalla Jalla för trerätters födelsedagsmiddag. SÅ god mat och jättetrevlig personal, jag kan verkligen rekommendera det! Kändes mycket ovant att äta på restaurang, det är liksom inget jag har gått och vant mig vid under livet som student, därför kanske man uppskattar det lite extra när det väl blir av.

Inte det mest inspirerande inlägget jag skrivit kanske, men en liten titt in i mitt liv, en rapport om man så vill och beskrivning av en helt fantastisk söndag :)


Tjing! /Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar