söndag, juli 17

Regnintervaller

Idag hade jag träningsdate med fina Fummelfot.
Hon kom hit strax efter 10 och efter lite velande, diskande, påbörjat ombyte som avbröts av annat jag kom på att jag skulle göra så fick jag äntligen på mig träningskläderna och vi trotsade regnet för ett intervallpass. Det blev två stycken 4-5*30 sek intervaller och sedan lugn jogg resten av biten. Kändes bra och jag höll stabil fart under intervallerna. man glömmer bort att det faktiskt är skönt att träna i regn, i alla fall såhär års. Men det svalkar gott och med bra sällskap blir det ju bara ännu trevligare! =)

Blöta och nöjda kom vi hem, duschade, lagade kick-ass lunch. Stekt kött, majskolv och en vackert färggrann sallad. Till efterrätt var det vattenmelon. Inte blev det sämre av att vi satt i en gosig soffa och tittade på Harry Potter heller. När maten var slut tog Fummelfot fram sitt nyinköpta nagellack och vi målade  våra naglar till gyllene solnedgångar. Så fint!! EN bra dag so far, verkligen!


Skiner som sooolen!


 


/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar