torsdag, juli 21

Ledig tid

Det var en utmärkt dag att vara ledig på idag! Solsken, varmt, blåbärsfrukost på balkongen =)

På eftermiddagen kom famlijen och moster på besök, moster tittade lit eskeptiskt på min knallgröna vägg ochsade att den var "uttrycksfull". Har en känsla av att det var en omskrivning av "inte alls i min smak" ^^ Vi drack kaffe och mumsade ballerina, ibland är det så fruktansvärt gott, idag var en sån dag.

När det svalnat lit eute bagav jag mig ut på en löprunda,övade lite ny andningsteknik som Fummelfot föreslog när vi var ute sist. Andas in två steg och andas ut två steg, inte det lättaste när man inte är van vid det, krävdes en hel del koncentration, men det gav resultat och jag ska helt klart fortsätta öva på det. Kände mig inte allt lika anfådd som vanligt och orkade ta mig fram snabbare än vanligt. Värt att ge några försök till, helt klart!

Nu måste jag lägga mig, jobbdag imorgon och upp tidigt.
Nitenite!

/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar