lördag, maj 12

Varvet

Kommer inte att spendera dagen riktigt som det var tänkt från början. Jag skulle ju springa, lyckades ju till och med lura med mig Mr. att hänga på i år. Men han får springa själv (eller ja, tillsammans med omkring 70 000 andra löpare) och jag tar hand om resterna av honom efteråt med middagslagning och benmassage, jag vet hur uppskattat det är.

För några veckor sedan hade jag lite ångest över att stå och titta på när alla andra springer, att jag skulle bryta ihop eller så, men idag känns det ok. Jag har på något plan accepterat att jag för tillfället inte är en löpare, jag kommer förhoppningsvis att bli igen, men inte just nu. Så som distraktion har Mr. lånat ut sin kamera och jag kommer ha galet kul och leka med den idag. Mycket roligare än min kamera ^^

Han startar 15:54 och jag håller alla tumma och tår jag kan för honom, det kommer bli en skithäftig upplevelse! Och så ska jag självklart försöka fånga honom på några bilder med. Helst bra bilder.:P


Nu ska jag förbereda ltie för kvällens middag, leka lite med kameran och sen bär det av till frölunda borg och slottsskogen för att se det stora kalaset =)

Lycka till alla som ska springa!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar