tisdag, maj 15

En dag att minnas!

Varvet-dagen var fantastisk! 
Efter att den första paniken lagt sig och jag vant mig vid situationen var det inte alls jobbigt och jag hade skitkul som fick leka med kameran. Det blev många kaosartade bilder på löpare, men man måste ju öva och testa vad som funkar, jag är liksom inte direkt någon erfaren fotograf :P

Lite bilder från dagen (klicka för större):








Jag stod i början av banan i Slottsskogen och tog lite bilder innan ajg traskade iväg och lyxade till det med en glass i solskenet. En timme efter start mötte jag upp mamma och pappa, satt med dem när de åt lunch och sen bar det av mot målområdet för att imponerad och galet stolt konstatera att Mr. gick i mål på 1:56:25. En bra bit under hans uppsatta mål och typ 50 minuter snabbare än vad jag sprang förra året. Men så har han ju tränat och förberett sig en smula mer också.
Han är Mr.Awesome på riktigt och jag äen sjukt stolt flickvän :)

Efteråt blev han ompysslad med hemgjorda burgare och pommes, jordnötsringar och benmassage. Och massor med vatten, såklart!

/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar