tisdag, september 20

You give me feelings that I adore

Gick och lade mig relativt god tid igår, vaknade utvilad klockan 6:17 i morse. Kändes märkligt, men ganska skönt. Så jag gick upp, fick i mig frukost och kikade på morgontv innan jag begav mig till Maxi för att köpa lite nödvändigheter. TIll exempel mjöl (ja Mr., jag behövde faktiskt det!) och när jag kom hem plockade jag fram min förbereddda surdeg. Bakdags idag, det blir honungsbröd på rågsurdeg och om några timmar kommer lägenheten dofta ljuvligt hemtrevligt och jag kommer ha bröd för låång tid framöver :)
Bilder kommer, jag lovar, stay tuned!

Ikväll blir det middag och kvällsmys med Mr. och jag längtar, oj vad jag längtar. Tillsammans med honom så blir det sockerdricksbubbel av lycka inombords, kärlek ♥

/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar