lördag, september 3

Helg på väg

Jag älskar mitt jobb. I alla fall idag.
Det var en såndär kväll när alla var på gott humör, jag fick komplimanger och hade gott om tid så jag kunde sitta ner och fika och småprata hemma hos en av vårdtagarna. Jättemysigt :)

Imorgon blir det årets första besök på Bondens Marknad. Ser fram emot alla ljuvliga grönsaker som finns där, det är bara så vackert, så mycket gott, jag ska försöka att inte köpa mer än jag hinner äta upp ^^ Längtarlängtar! På kvällen kommer det bära av söderut till föräldrahemmet för att avnjuta kräftor, alkoholhaltig dryck med tillhörande sång och trevligt sällskap. Kommer bli en bra kväll! Har bokat in mig och Mr. i lillstugan, så mamma har värmt upp den åt oss under några dagar nu. Högklassigt boende med söndagsfrukost att se fram emot.
Det kommer bli en bra helg.

/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar