lördag, september 18

lingon-dax!

Okej, det känns inte riktigt lika mycket blä längre.
Förkylningen börjar ge med sig, jag har pratat lite med undarbaraste föräldrarna i telefon, lägenheten är städad och studiero kan infinna sig igen. Kändes som om alla rutiner bara flög sin väg när förkylningen kikade in, de fungerade inte så bra ihop. Men nu är de på gång igen. nästan, träningen får vänta några dagar till.

Idag har jag myst lite i köket och gjort riktigt god mat (ugnsrostade rödbetor och potatisar) och gjort något av det kilo lingon som stått i min kyl ett tag nu. Det blev sylt! Lite väl rinnande kanske, men jeez vad god den blev! Så nu måste jag börja äta mat med lingonsylt till...eller bara äta lingonsylt för att den var så god! :P


Namnamnam!!


Längtar efter lite kramar...det är tur jag har kattfröknarna här annars hade jag blivit tokig av kram-brist! De kramas visserligen inte, men lite mys och värme ger de i alla fall ♥

/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar