tisdag, september 7

dumma fötter!

wow, det var inte någon engångsgrej, dansa ÄR verkligen kul! Fortfarande! :D
Och det är fortfarande svårt. Speciellt NYC.
Mina fötter vill liksom inte hoppa så snabbt som jag säger åt dem att göra... Jag måste övaövaöva massor till nästa vecka! Det ska gå!! Har dock insett att jag inte kan övaövaöva i min lägenhet för då kommer nog mitt golv/grannens tak att rasa in. Åtminstone lär hans taklampor krascha och det känns inte riktigt schysst :P

Dansa i källaren?
kan funka.
Vore nice med en spegel...
Våldgästa Fummelfots hall ngn gång i veckan med. så får det bli!

Nu har jag varit duktig och hängt upp danskläderna*klapp på axeln* och fått i mig lite kvällsmat. Japp, denhär fröken kommer sova riktigt gott inatt! :)


-nitenite!-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar