fredag, februari 18

solglasögonen är framplockade! <3

Tentan kändes...helt okej faktiskt, sådär så jag undrar lite vad jag har glömt, kan det verkligen ha gått ävgen detta? Håller tummarna :)

Efter en stressig förmiddag, sömnbrist och tenta spenderade jag några timmar med kära mami på Le pain francais, pratade, myste och tittade ut på snöyran. Skönt att sitta inne när det är busväder. När hon klivit på tåget till Kungsbacka begav jag mig till Chalmers för att träffa Mr. och vi avslutade kvällen med att lite halvhjärtat se på Die Hard (ett under att ingen av oss somnade!) innan vi gick och lade oss. Shit vad gott jag sov!! Hade kunnat sova mycket längre, men det kan jag nog alltid :P
Lång dag i skolan väntade när kursen i Hälsopedagogik drog igång dagen efter tentan, yaaay! Men efteråt drog jag och Mr. till myrorna, inhandlade ett par jeans som vi gick lös på med saxar och gjorde dem "piratiga" inför lördagens sittning med pirat-tema, it will be awesome! Sjukt kul att trasa ett par jeans, någon annans dessutom, inte så ofta man gör det ^^ På kvällen firades söta Rödtott hemma hos henne med tårtkalas och hon bjöd på så helt sjukt goda tårtor!! Hade det inte varit för tårtkoman som infann sig hade jag lätt kunnat äta hela kvällen! yumyumyum!!
en bra dag, helt klart :)


Idag var jag en sväng hemhem i solskenet och slipade högtalare igen, nästa gång ska de spacklas! Det kommer bli så fint, så fint. hade tåg-dejt med Fummelfot på väg in till götet igen, vi uppdaterade varandra, jag fick lånat hennes jeansshorts och en randig bikinitop inför morgondagen och kramats lite, men underbart är kort och vi skiljdes åt på centralen när hon skulle till Alingsås och jobba.
Fina, fina människa :)

-bye-

/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar