tisdag, februari 1

Nästa stora äventyr

hade den mest intensiva söndagen på länge denna helgen, började med jobb och sen promenerade jag till Mölndal station för att bli upphämtad av pappsen. Vi stannade till i Kållered på hemvägen och köpte oss ett täcke. "MYSA GRÄS" är tydligen ett ypperligt täcke att ha i högtalarlådorna enligt Farbror Valutronic. :)
När vi kom hemhem till Onsala var det dags att ta del 2 av högtalarbyggandet: såga hål för högtalarelementen och slipa lådorna. Var väldigt tacksam för det fina vädret när vi stod ute i friska luften och slipade, det kändes nästan som vår! Än finns det hopp! :D
Hann även med att sätta fast lite av täcket i lådorna innan det var dags att sätta sig på pendeln och bege sig in till stan igen (kortläsarna var avstängda så resan blev gratis, ibland ska man ha lite tur :D )

Sprang en sväng om Willys, fixade och donade lite och slängde mig in i duschen för att åtminstone vara klar där när Mr. Awesome skulle dyka upp på middag och myskväll. Pustade ut lite när jag kom ur duschen och läste att han nog var lite sen, så jag hann till och med få håret torrt innan det knackade på dörren ^^
Lagade en underbar laxgryta till middag, med massa goda rotfrukter i, yummie! Avslutade kvällen med att se Legend of the Guardians...tur för filmen att den var så snyggt gjord, för handlingen hade helt klart rum för förbättringar. Men söta ugglor var det!
Igår försvann dagen totalt, vi kom upp lite väl sent och frukosten intogs nog inte förrän runt kl.14 :P Sedan gick jag med ett leende på läpparna hela kvällen igår, vi är nu officiellt ett par, Mr. Awesome och jag. Det känns underbart och lite skrämmande på samma gång, fast på ett jättehärligt sätt! :)


Oooh! Idag börjar dansterminen!! Twisted Feet DA here I come!! Dancehall och NYC ikväll! :D


-♥!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar