tisdag, juli 27

bara så du vet...

... te på benen gör ONT!
kattfan... hon är söt, men inte alltid världens smidigaste....

I morse var jag pigg och utvilad, slappa försova mig, hade matlådan klar sen kvällen innan (typ första gången på 3 veckor) och all tid i världen att komma igång. Blandade mig en ljuvlig smoothie i min nya mixer, åt den i lugn och ro, diskade lite, strosade till busshållplatsen. Fick ett samtal av en panikslagen Blondie som råkat dra igång larmet på jobbet när han kom dit och han hade inte koden eller koll på vem han skulle ringa, men det löste sig visst till slut. "Shit, du fattar inte hur mycket det lät!!" hehe, han vaknade ordentligt i alla fall ^^

När jag satte mig i bilden med Björnen var det Dr Bombay på stereon och jag kände att det skulle bli en bra dag.
Det blev det.
Jag har haft humöret i topp nästan hela tiden, livet flyter på och jag har en KitchenAid-mixer som heter Kieth(ja, jag ger mina prylar namn, okej!?). Vad mer kan man begära? ;)


Kieth, min nya kärlek ;)


 


 


Nu ska jag se om Kieth kan göra mandelmjölk, förbereda morgonens frukost och lunch, sedan är det läggdags.


-ciao!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar