fredag, juli 2

Fredag, egokväll och mys

Det är fredag, första fredagen på länge som jag känner att det faktiskt är helg, för jag har jobbat idag och jag ska jobba på måndag igen. Jag kan inte riktigt komma över hur bra det känns att faktiskt göra något vettigt om dagarna ^^

Efter jobbet mötte jag upp mamsen på Wieselgrensplatsen, vi köpte saftig morotskaka och tog oss upp till Ramberget och myste i skuggan ett tag. Svalt (okej kanske inte svalt, men mindre kokhett iaf) och gott.
Mami! ♥!
Sen tog jag mig hem, duschade och hällde upp ett härligt skummande bad, fyllde glaset med rosévin, satte mysmusik i stereon och kopplade av i stearinljusens sken. Egokvällen påbörjad på bästa möjliga vis!
Efter badet väntade hudcréme och fotfilande. Middagen, pastasallad med riktigt italienskt pesto, intogs till Walk The Line. Den har stått i filmhyllan säkert 2 år nu, oöppnad. Det var dags!
Shit vad den var bra! :)
Så nu är även naglarna målade, fötterna insmorda och ett andra glas kallt rosé intaget.
Inte mycket kvar att göra, men det ska bäddas rent i sängen innan jag somnar. Överväger en kort promenad upp på berget, för lite luft också (somom jag inte fått tillräckligt under dagen! :P ) så sover jag bergis ännu bättre!

-So long!-
/En oerhört välmående Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar