fredag, juli 2

trött och lycklig :)

Jag har haft min första arbetsdag och det känns underbart bra i hela mig! Jag har ju jobb! :D

Är helt slut i dock, på ett riktigt skönt sätt. Efter att ha gått upp kl 6 och rensat ogräs och klippt buskar hela dagen till kl 16, så tog jag mig aningen motvilligt ut på en löptur med Fummelfot på Safjället. Det var varmt, jobbigt och svettigt, men efteråt kändes det SJUKT bra!
Min kropp är trött, ända in i märgen!

EFter löptur och välförtjänt dusch (jeez vad det var skönt att duscha av alla kryp och jord som fastnat på mig under dagen bland buskarna) begav vi oss till nordstan, jag köpte ett halternecklinne att ha på jobbet imorgon (kalla mig fåfäng, men jag vill inte ha linnebränna på ryggen!) sen köpte vi halloumi, massa grönt och gott, en engångsgrill och begav oss för att möta upp Gabs i Slottsogen, grilla, äta och bara må bra i varandras sällskap, sådär som man gör med riktigt fentastiska vänner! :D

Och appropå riktigt fantastiska vänner så kommer ju Shade hem om bara en månad! Vart tog den tiden vägen?! helt galet verkligen, men ska bli underbart att träffa honom igen! ^^

Nu ska jag dock borsta tänderna, krypa ner under mitt fluffiga täcke och lägga huvudet på den himmelskt mjuka kudden. Jag kommer slockna på stört med lyckobubblor som sockerdricka i hela kroppen! :)

-natti!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar