onsdag, maj 4

Det är inte alltid kul att vara smart...

...men inte alltid så smart att ha kul heller.

Två timmars sömn till och jag mår nu prima igen. Eller ja, så prima man nu kan må av att sitta och läsa och analysera en vetenskaplig artikel. Men med kaffe i koppen och vakande kattögon som ser till att jag gör det jag ska så går det vägen trots brist på motivation :P

Jag ska klara denna kursen. Jag ska klara omtentan i juni också. jag måste!
Har kommit fram till att det itne blir något riksting för mig i år... som jag har längtat och väntat och längtat och längtat! I ett år! Och nu sätter ekonomi och tidsbrist käppar i hjulet för mig. Synd och skam är det att missa ett sånt fantastiskt ting, ett sånt LÅNGT fantastiskt ting! Men jag får väl helt enkelt göra det bästa av det ändå. Kommer ha så fullt upp att jag knappt hinner tänka på att jag missar något annat :P

/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar