tisdag, juli 7

var är pausknappen till livet?

Dagen började bra, glad i hågen och motiverad till tuseen, satte jag igång med sommarmatten, klarade ett delprov, åt lunch och sen...BAM! humöret i botten...suck...

saknar min ögonsten, längtar efter en kväll i soffan med film, mys och varma kramar.
Kanske i september...när omtentorna äv över och nollningen är slut.

KOMMER INTE KLARA Matten *panik*
jo förresten, klart jag gör, men just nu känner jag mig lite slut som människa bara...
Skulle verkligen behöva åka iväg, eller jobba eller göra vadsomhelstannatänattplugga! För det innebär fritid=nada! nothing,, inte ett jota! Varje kul grej jag gör innebär många extra timmars studier så det är knapppt värt att ha roligt när jag inte kan koppla av.

Så ledsen om jag verkar osocial under sommaren, men jag har inte ro att roa mig.

blev inget muntert inlägg detta, men jag behövde skriva lite.
är nog glömt till imorgon, hoppas jag.

-mors!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar