torsdag, juli 30

En liten canonbebis!

Jaja, jag kkanske inte alltig äär så jätteaktiv här, men vi hade finfrämmat av kusiner och moster hela förra veckan så jag hde liksom inte tid =)
Var riktigt kul att träffa dem! blir inte så ofta.

Torsdagen spenderades på GeKås med alla damerna,intensiv dag! Var ltie nyfiken på hur mycket man faktiskt går när man är där,  så jag slängde på mig stegräknaren, den landade på drygt 9000 steg!! (då satt vi ändå still i cafét rätt mycket och väntade på mamma och moster.)
Nöjd blev jag iaf, även om det blev lite dyrare än planerat. ^_^

Vi fick sålt den kära gamla moppen, min fiiina Reiju Drac colorline, så du bor den i kungälv istället. Dettamedförde pengar till Cillas plånbok. happyhappy!
Med pengarna i högsta hugg bar det då av till elgiganten igår, äntligenäntligen är jag stolt ägare till en liten kompakt digitalkamera som jag faktiskt kan stoppa i fickan! =)
Lite smidigare än den stora kameran på fester och nollning m.m. en liten bebiskamera helt enkelt! ^.~

min, bara min!

tadaa!! vist är den söt?! =)

Så imorgon ska den testas på riktigt för första gången, då bär det av till söta Fummelfot för grillkväll, ser verkligen fram emot att få komma ut och vara ltie social! ^_^
Until then: tentaplugg!

-mors!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar