måndag, juli 6

Åskväder och rosa nagellack

Hemkommen efter en härlig helg i skåneland, var dock på tok för trött igår efter hemkomst för att orka skriva något över huvud taget... blev lite sent i lördags... ^_^

Resan började efter ett litet panikscenario, jag och mamma satt och  drack smoothie och väntade på Per , som ringde 20 min innan tåget skulle gå från Kba med andan i halsen " jag sprang, men pendeln gick!"
Ruggans tur mannen har att mamma väntade med mig på stationen så vi kunde åka och hämta honom och hinna med tåget ändå!
Var svalt och skönt på tåget, kändes som att gå in i en vägg av värme när vi klev av i Ängelholm!

Mysig helg med mysiga människor i ett mysigt litet nyköpt hus vid landsvägen =)



Husägare 1- Björn, fokuserad på krocket!






Husägare 2 -Mathilda, luktar på ett monstergott körsbärste hon fick!


Lördagens fest blev riktigt härlig med god grillad mat och en underbar västerbottenostpaj som Mathilda hade bakat, kunde ha rullat efteråt, så mätt!!
efter en låååång dag/kväll/natt/morgon kom vi isäng vid 5-tiden....och vaknade igen av värmen, ungefär kl. 8 "pigg och glad"


Idag har jag varit slö och seg, var så skönt när regnet kom! och lite åska bjöds det på också minsann, rikgit mysigt! ^_^
Åkte in till stan en sväng också, kom hem med lite nya nagellack och filmen "cry-baby".



Nymålade vackert rosa naglar! =)

Ska försöka komma isäng tidigt ikväll så jag kan komma ur dethär trötthets-träsket...
Får väl se hur det går med det, men jag lovar att verkligen anstränga mig för det! ^_^

-Au revoir!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar