måndag, juni 1

stressigt värre!

Har varit så tokigt mycket att göra det senaste, har lixom inte haft tid att blogga och när jag haft det har annat varit liiite högre prioriterat ;-)

Vårruset gick kalasbra, klarade att springa (eller typ, jogga heter det nog) hela vägen runt! *stolt*
Har dock inte tränat en endaste gång sedan dess, drog på mig en ruggig förkylning och har inte haft tid sen jag blev frisk, men nu är det äntligen sommarlov och jag ska allt hinna klämma in båda löpning och lite gym emellanåt. Till nollningen drar igång ska jag vara så grymt vältränad och minst 5 kg lättare! =D


Imorgon anländer älskade runaway-Sofia till IKEA-land efter nästan ett års flykt till Kina *glad*, fattar inte hur fort tiden har flugit iväg! och herregud! Jag har ju för fasiken gått ett helt läsår på Chalmers nu!! =O
jisses...

Inte för att sommaren blir så fri från studier som man kunde ha hoppats, men pluggar men inte när man ska så får man allt bita ihop och ta smällen senare.
Omtenta-plugg
Matte, matte och mera matte.
Men jag ser faktiskt fram emot lite matte nu efter all förbannad programmering, trodde aldrig att jag skulle längta efter att läsa matte ;D



Lite lätt sommarlektyr ;)


Var jätteduktig häromdagen och planterade mina små krukväxter i riktig jord, så de slapp stå i samma jord som närj ag köpte dem, den äldsta har nog stått i skiten i... 9 år!
stackars växt-krake, ett under att den fortfarande är vid liv och dessutom har gett ett litet skott =)

Idag har varit en helt underbar dag! började lite halvbakis, hade omzitz med Znollk igår (jättelyckat btw trots att jag höll på att gå under i värmen med overallen på ), och sedan bar det av till Gasquen, underbar kväll, men man får väl betala sitt pris för det såhär dagen efter ;-)


Jag i min fina gråa utstyrsel! =D

Nu är klockan way beyond my bedtime!
Ska försöka slita mig och se till att komma upp ordentliget imorgon för lite städning av mitt kaos till lägenhet och flitigt studerande =)

-sweet dreams!-
/ Zilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar