söndag, juni 7

söndags-lugn

Gårdagens champagneprovning blev riktigt trevlig, 6 sorter provades, vissa bättre än andra, men ingen som var sådär riktigt hemsk! (kan väl inte vara möjligt att hitta äcklig champagne??)

Mycket bubblor och en hel del fnitter, troliigtvis orsakat av det som bidrog med bubblorna, kantade kväällen och glada och lite lätt vingliga tog jag och päronen bussen hem till mig för en god natts sömn =)



Första omgången härligt gyllene bubbel <3




Funderar och skriver upp smaker och dofter


Som sagt en härlig kväll, knyckte med mig lite bröd från värdparet eftersom jag planerat lite kasst och inte köpt hem frukost bröd till dess att mamma och pappa skulle sova över, men kan väl inte tänka på allt heller?? ^_^

Så nu är jag på plats i Onsala tills vidare, stannar iaf 10 dagar innan jag åker på semester till Läsö, längtar verkligen dit! Mne först intensivt mattepluggande!
Imorgon ska jag följa med mamma till itrim och se om det är något att haa på deras träning, behöver röra lite på mig...och det är ju roligare om man är två! =D

Dags för middag, pappa vill inte att jag ska sitta vid köksbordet längre, tycker tydligen att det behöver dukas...jaja, får väl göra som han säger, han bjuder ju på mat ;-)

-Au revoir!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar