torsdag, juni 11

HALLÅ?...Hallå?...allåå...åå...å

Ett stort hus kan kännas vääääldigt tomt när man är ensam...tur att det finns radio som kan hålla mig sällskap när jag försöker hitta min motivation för att plugga matte.
eller ja, jag har ju gott om anledningar att plugga, typ en massa studiemedel i höst....
Hatar denna förbannade pengastressen!!!
Snart kan  jag ha välkomstparty för magsåren....

nej, nu ska jag sluta gnälla,  solen är ju faktiskt framme idag, än så länge, och det är varmt ute, jag har tränat (duktig!) och snart är det lunch! =D
Ikväll är det träning med mammsen och sen ska jag piffa till henne med nagellacksmålning och grejer inför helgen (hon och pappa ska iväg på tu man hand <3) hon kommer vara så fiiin! =)
Hon är så söt min mamma! ♥

nej, kaffe var det!
-mors!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar