lördag, juli 28

Dunder och brak!

Det kanske är dags att väcka liv i bloggen igen. Den har fått lite sommarlov och jag har försökt hinna ifatt mig själv lite. Jag satt här och myste med en kopp te och lyssnade på åskan när jag plötsligt kände att det var dags att damma av Lady Hiccups igen. Min försvunna blogglust har hittat hem igen!

Det börjar närma sig hösten med stormsteg och jag längtar nog lite. Det är mycket förändring på gång och om jag "bara" skaffar mig ett jobb så kommer detta bli en fantastisk sensommar/höst! Men first things first: på måndag kommer Mr. hem igen efter tre veckor borta. Jag längtar nästan ihjäl mig! <3
Bloggen är också något att se fram emot, att skriva igen. För jag gillar ju att skriva, det har bara inte riktigt funnits tid eller kraft till det på ett tag. Men nu är jag här!

Och jag kommer vara här lite oftare framöver ^^

1 kommentar: