tisdag, oktober 25

Betyg

Det blev bättre efter lite sömn. En dag med plugg och senare solsken på stan med  Mr. för lite shopping och fika. Vi tog oss in på Brogyllen och de har helt fantastiska choklad- och hallonmuffins, yumyum! Mr. tog en lite ljusare muffin med jordgubbe på, såg inte helt fel ut den heller :)


Om nom nom


 


Igår var det oförskämt tidig uppgång för både Mr. och mig, ingen av oss var särskilt lycklig när hans klocka började låta. Menmen, det är ju alltid mysigt att äta frukost tillsammans iaf. Hade möte med projektgruppen för att förbereda redovisning, det kommer bli sjukt bra! Vi har en saga för att illustrera våran rapport och en pp med ca 50 slides, bara bilder. MVG i kreativitet!


 


Appropå betyg så har äntligen tentaresultatet för nutritionsfysiologin kommit, men jag har inte riktigt koll på min tentakod. Trodde de var 9 eller 6... problemet är då att kod 6 har fått U och kod 9 har fått G... typiskt! Jag vill ju veeeetaaaa!!! Skiter i om redovisningarna är klara tidigare eller inte, jag ska till expeditionen och hämta ut tentan idag och hör sen!


 


/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar