tisdag, januari 18

Kära återseenden

Var på Chalmers en sväng i förmiddags och pratade med Berg, tänkte läsa om en kurs senare i vär och då måste man ju vara inskriven, det fixade hon ät mig så jag är både på Chalmers och GU i vår. Passade på att luncha med Ojla i Zaloonen när jag ändå var i krokarna och vi fick jättetrevligt sällskap vid bordet, alltid kul att träffa det fina Z-folket igen ^^
Terminsstart på GU idag också. Massor att prata om och det tog en bra stund att komma in i föreläsningslunken och antecknandet igen, men det blir nog bättre imorgon, nu har jag ju värmt upp lite :P

Kilade in på Barbarella efter skolan och uppdaterade mitt smyckesförråd lite, I will be so blingbling! :P
Ska nog ta och prova dem nu på stört, kan inte hålla mig längre :)
Sen blir det en stor kopp te.

-På återskrivande-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar