måndag, oktober 4

monday morning

Det har varit en såndär helg full av olustkänsla... när jag inte har något att göra blir jag lätt sittande. Tänker massa. Känner efter för mycket. Inbillar mig saker.
Och inte blir det bättre av att PMS-häxan hälsar på.

Men idag känns det bättre. Solen skiner ute, läpparna ler, jag har middagsbesök inbokat och jag ska till skolan snart. Frukosten är i magen, nu ska jag bara få på mig något annat än dessa skitiga mjukisbyxor innan jag beger mig till Pedagogen för "workshop" dvs vi ska lära oss att hitta vetenskapliga artiklar i databasen... yay! :P

Har lite abstinensbesvär dock..Annqa-abstinens, Fummelfot-abstinens, Chalmerist-abstinens och en övergripande kram-abstinens! Men det ska nog gå att råda bot på dessa besvär också :)


/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar