onsdag, oktober 27

Lila 27 Oktober

Igår var en såndär jobbig dag, efter lunch kraschade hela dagen och inget kändes riktigt bra... Tankarna flök som skrikande skator i huvet och jag kände mig nere på botten. Ibland kommer det såna dagar, det är bara att försöka hitta på något, göra det bästa av dem, så jag åkte hem till underbara Annqa och sov över, vi drack te, jag fick babbla av mig, hon sa kloka ord och det kändes genast bättre. Allting kommer lösa sig, det är bara lite virrigt inombords just nu. Innan vi gick och lade oss målade vi naglarna lila för att förbereda oss för den lila dagen idag och jag sov så gott i hennes soffa. <3


Jag har lila på mig idag, har du?


"Lila 27 Oktober"



I eftermiddag ska jag träffa Fummelfot för kramar en snabbis, var på tok för längesen! Men det blir lätt så när man är upptagna på varsitt håll.


/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar