tisdag, december 4

Oh, hai!

Jag bloggar massor, jag lovar ,men inte just här och just nu. Mest massa gott att äta för tillfället så det hamnar på körsbärets kök istället.

Men det händer ju annat än matlagning och bakning såklart. Till exempel jobbar jag en del, julpyntar och laddar för The Hobbit den 13:e! Och njuter av att vintern är här, men kallt och SNÖ!!



Sen sist har jag:


Ätit jättebulle på Café Husaren

Träffat Coconut Bob

Hittat napptroll i Skatås skogar

Fått och satt upp en jättefin uggletavla

Pimpat mina hörlurar med plastpärlor

Blivit bjuden på vörtbröd och choklad

Druckit lite för många Terapeutdrinkar

Bakat kattelusser

Pyntat och putsat adventsljusstaken

Gjort hattifnattpepparkakor!

Gett efter för chokladsug


Hej så länge då.
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar