lördag, augusti 6

Längtan till Dig

Imorgon rullar Kärleken in på perrongen. Äntligen. ♥


Idag har jag haft studiedag i dess sanna bemärkelse (inte som när man gick grundskolan och det innebar helt-ledig-och-gör-vad-du-vill-dag ) och pluggat fysiologi. Mamma kom hit på eftermiddagen, med sig hade hon varsin gigantisk räkmacka och några krabbklor och sade "detta äter vi när vi läst färdigt för idag". Snacka om bra studiemotivation! Kom igenom hela kapitlet om nervceller idag, next up: Endokrinologi (hormoner och sånt tjafs)!
Men det blir imorgon det.
Lite hinner jag med innan Mr. kommer till stan, om jag nu kan koncentrera mig, men det ska nog funka en timme eller så i alla fall. Om jag anstränger mig ^^



Att äta krabbklor med stil, det är en konst jag ännu inte helt bemästrar.


Men jag jobbar på det ^^


 


 


/Cilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar