lördag, mars 5

Vårtecken

Igår morse när jag och Mr. satt och åt frukost fick jag låna hans reservmobil eftersom min var stendöd (usel batteritid!) och när jag skulle välja språk tänkte jag inte så mycket på det och pekade på skärmen, funderade lite på varför inget hände, hörde ett hjärtligt gapskratt från andra sidan bordet, funderade lite till och insåg vad jag just gjort! Det var inte touchscreen på den telefonen, jag har blivit skadad!
Två månader tog det och jag är handikappad med en vanlig knapptelefon... pinsamt!

Och om ni inte har märkt det: Solen skiner! Det var ljust när jag åkte till jobbet i morse (runt 06:45) och det kändes bra i hela mig. Det kändes ännu bättre när jag, med nyköpt mango i påsen strosade hem i solskenet. Lunchen idag bestod helt enkelt av en enorm, perfekt mogen mango som jag mumsade i mig i solskenet. Det är en bra dag, det är vår, måsarna skriar och det har mullrat fram motorcyklar utanför mitt fönster. Det finns hopp om en varmare tid! :D
Nu ska jag sörpla lite kaffe innan jag kreverar av kaffesug.


Mmmm....Mango! ♥





-solskenskramar-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar