söndag, april 11

Korsetter och Cupcakes

För att citera en välsjungen låt. "Livet är härligt!!"
Jag har haft en helt underbar helg!

Fredagen var lugn och mysig, igår bakades det Muscovadosnittar, ingen braksuccé, men det ska åtgärdas till nästa gång! Sen rände jag ut på stan för en fika med N och denna gången gick hans klocka rätt så han var i tid! ;) Vi hade riktigt trevligt och blev sittande längre än planerat, så plötsligt blev det bråttom hem och hämta väskan för att sedan åka till Mölndal och förbereda kvällens förfest!

Gabby hade bakat de sötaste små muffinsen man kan tänka sig och de smakade till och med bättre än vad de såg ut! ♥ Har två i frysen som väntar på en bättre dag, när jag bara måste ha en!

Fummelfot anlände lite senare eftersom hon varit på dans i Jönköping, men vi hade maten klar och hon såg nöjd och lycklig ut :) Sen efter lite piffning, mat, kakor och drinkar bar det av till Villa Bel Parc och Tip the Velvet.

som alltid, underbart!

Dock missade vi även denna gången första uppträdandena, men nästa gång, då ska det gå! tredje gången gillt! :)

Idag har jag haft egodag inplanerad och so far har det gått aldeles galant! var hos Fummelfot och hämtade lite grejer, satt i solen med en kopp te, handlat lite, städat kylen, målat naglarna, suttit i solen igen med en ny kopp te och snart är det dags för middag.
Övervägde en liten löptur innan maten, men mina fötter skrek åt mig att det ville de visst inte efter gårdagens tortyr i höga klackar hela natten! Så jag låter bli ^^

Ooh! det brummar massa motorcyklar utanför, sommarljud, underbart! jag vill också ha!!
Nån gång, då jäklar!

nu blir det middag!
-tjing!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar