tisdag, mars 30

Soffdrömmar

Det har varit en långsam helg, men det behövs emellanåt det med :)
Familjen var här på middag i lördags, riktigt mysigt, till och med Lillebror kom hit! Det är nästan kors i taket på den ;)

Söndagen var mest bara seg, men avslutades med lite kvällsbowling som lyste upp dagen. :D Tydligen använder man inte bowlingmusklerna så ofta, för till min stora förundran kröp det fram lite träningsvärk under gårdagen.
Hade varit skönt om solen varit framme lite mer under helgen, men den kikar ju fram nu istället, så varför klaga? Tog mig en morgonpromenad upp på Ramberget, underbart att blicka ut över Göteborg i morgondiset! ^^

Det har nu kommit till det stadiet här hemma att jag inte längre bara vill ha en ny soffa, jag behöver en ny soffa om jag inte vill sitta och titta på tv i en jäkla kattlåda!

De små har nu i alla fall fått tid för sterilisering i nästa vecka, håll tummarna för att både kissandet och vrålandet tar slut efter det! jag hoppashoppashoppas...

Idag blir det lunch med mammsen, hon var hos frissan igår och det ska bli jättespännande att se hur det blev!

/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar