söndag, januari 24

22 åringen rapporterar

Hade en jättetrevlig födelsedag igår!

Var ute med ZØK kvällen innan så det blev ganska sen hemkomst, men väl värt det, jag behövde lite tid med vänner :) Vi åt massa pizza och sedan hipp som happ så var vi på Valand.
Inte mig emot ^_^

Så igår när familjen skulle komma in och sjunga för mig så sov jag stenhårt, men fick ett brutalt uppvaknande när de stid med tårtljusen lite för nära brandvarnaren.
*PIP,PIP,PIP,PIP*
Och mammas panikslagna skrik, "MEN STÄNG AV DEN DÅ!!*
Jaja, jag vaknade iaf ;P
Och är numera stolt ägare till en egen hushållsmaskin/mixer/vaddetnuheter. Potatisgratäng here I come! :D

Jag var lite seg och nere på förmiddagen igår, men så fort jag kom hem till Fummelfot löste sig den lilla klumpen i bröstet och jag slappnade av, njöt av god mat, sång, kramar och underbara vänner :) När alla gått hem sov jag som en prinsessa i hennes soffa!
Fick låna ett par skor av henne idag när jag skulle hem, så jag slapp halka hem i mina höga stövlar, hon är en ängel! ♥



Ikväll blir det försenad födelsedagsmiddag med bakpotatis, smarriga röror och en Tiramisú till efterrätt. *yummy*
Ska försöka hålla mig sysselsatt till dess bara, idag är tankarna jobbigt högljudda...

-Au revoir-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar