torsdag, april 16

vansinne

Idag blev en bra dag, såhär långt, dock inte några cortégeprogram sålda, måste fan ta tag i det nu!
Men dagen blev inte rikgigt som planerat så alla mina planer liksom kraschade lite...
Skulle upp tidigt, åka till intersport och (för pengar som underbare far gav mig) inhandla världens vackraste, gula skor som var svinbilliga eftersom det var invigning av butiken.
Men när jag väl är där, en timme efter de öppnade p.g.a. vissa missöden, så är det säkert 20 m kö för att komma in i butiken! lycka.
Där stod jag och väntade, och till slut kom jag innanför portarna och rusade mot skorna...BARA strl 38....humöret gick i botten och jag klampade ut ut butiken, tog en tröstkaffe på mcdonalds och löste korsord i metro.
Sen insåg jag att man kanske kunde ha köpt något annat billigt när man väl var där, så in i kön igen...inne i butiken hittade jag löparsockor (I love!) och "funktionst-shirt", ni vet en såndär som andas.
jahapp, då var det ju bara att betala....efter att ha stått i kö som ringlade sig hela vägen genom butiken, vände runt en hylla och sedan halvvägs tillbaka....jippi...
men jag stod med en mycket trevlig kvinna som med trevlig konversation fick tiden att gå lite fortare. =)

nåväl, det var det.....

Sen äntligen åkte jag till fysiken och invigde mina nya löparskor, självklart med de nyinköpta sockorna i ^_^
Underbart var det och bra mår jag nu efter en dusch och bastu, lite macka och solsken.
Livet är ju trots allt ganska bra ibland =)

Dags för städning oh sedan tvättid, inte lika kul, men nödvändigt.

-Ut och njut!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar