torsdag, mars 5

Vårblomster

Har inte blivit så mycket skrivet på sistone, har legat jobbigt sjuk sen i måndags, började känna mig pigg nog att engagera mig i något annat än film och tv-tittande igår och då fanns så mycket annat att göra att bloggen liksom fick vänta lite. ^^
Idag har jag blivit nästan frisk.... lite snuvig bara (sådar "snyter slut en toarulle på två timmar-snuvig" )

Helgen med farmor var väldigt mysig och hon fick inte med sig några jobbiga baciller hem heller som tur var, gamla damer ska inte vara sjuka, det är inte bra!
VI gick till kulturhistoriska, något av en besvikelse, men de hade goda mackor =)
Så vi tog oss hemåt, hanlade lite och bakade en himmelsk kladdkaka istället *yum* satt och pratade (mest farmor som pratade, men jag gillar att lyssna på hennes historier om förr) länge och mådde riktigt gott.
Hon borde skriva en bok om sitt liv! massa spännande grejer hon har att berätta =)

Fick en underbart söt liten vårplantering av henne som hon påtat ihop hemma för hon inte hittade något fördigt som hon gillade ^^

Lite vår på köksbordet, det finns hopp! ♥

Nu ska jag ta och fortsätta med tentapluggandet, vill inte, men måste.. blä!
Inte jättekul att försöka plugga när näsan bara rinner och man måste snyta sig stup i kvarten. Det underlättar iaf inte direkt. Hade varit härligt om jag kunde klara en tenta iaf.. så jag får veta hur det känns...*suck*
Taskig tajming på att bli sjuk!

hoppas ni mår bättre än vad jag gör!
-kram!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar