fredag, februari 27

Let the sunshine in!

Underbart soligt och vårfåglar som kvittrar, jag blir så lycklig sånahär dagar! ^.^

Igår var FUmmelfot på middagsbesök, ett toppenavslut på en i övrigt seg torsdag.
Sen fick jag städat också, alltid lättare att få det gjort om man väntar besök! Farmor kommer ju på besök så då slapp jag göra det idag =P

Är så galet sugen på en ny tatuering, problemet är bara var jag ska ha den... ska den vara synlig? ska den vara lätt att dölja? vilka ställen gör ondast att tatuera?
Många frågor att besvara innan jag tar något beslut.

hittade dock ett par underbara svalor som jag sååå skulle kunna tänka mig!



Visst är de tjusiga? vackra sommarsvalor.. =)


Om ca en timme kommer Mami hit på lite kaffe, ska bli mys!
Jag älskar att sitta och dricka kaffe och bara umgås och prata med Mami, lite "mor och dotter time" helt enkelt =)
Nu ska jag sätta mig och sy lite på min ZØK-overall, massa revärer som ska -på!

-Solkramar!-
/Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar